Menu
bdw-slider-smart-retail

ЗАЛА 2 / Палата 10

На конференцията ,,Smart Retail 2020. Digital Solutions for more sales“ едни от най-добрите професионалисти в тази област ще обяснят как да оптимизирате стратегията си за търговия на дребно и как да позиционирате своята компания като успешна. Интернет и очакванията на клиентите принуждават търговците да преосмислят услугата, която предлагат, не само по отношение на удобство и темп, но и като ангажираност, удоволствие и потребителско изживяване. На това събитие ние ще говорим за това как новите дигитални технологии и тенденции се отразяват на сектора. Също така, лекторите ще споделят техники и стратегии, чрез които може да подобрите клиентския опит и оперативната ефективност.

Лектори

Paul Squires

Senior Digital Marketing Consultant

ТЕМА

ROI. How to optimize our advertising campaigns

Петър Топалов

Изпълнителен директор на СИС Технология АД

ТЕМА

Автоматизирани системи за самообслужване в търговски обект – ползите за бизнеса и потребителите

инж. Владислав Великов

CEO Improvinn Management Consulting

ТЕМА

Как изкуственият интелект помага на веригата на доставки. Как може с по-малко стока да продаваме повече.

Христо Атанасов

Основател на дигитална агенция WeKnowHow

ТЕМА

Educational Marketing или как да използваме съдържанието, за да създаваме лоялни клиенти за дълъг период от време.

Паско Пасков

Управител на Степ-Софт Алианс ЕООД

ТЕМА

Анализ на потребителските предпочитания: Machine Learning алгоритъм за повишаване на ефективността на продажбите

Жечо Добрев

Старши Консултант в Beyond Philosophy

ТЕМА

Brands Of The Future: Критичната връзка между BX, CX, UX и EX за изграждането на бранда.

Виктор Павлов

CEO Microinvest

ТЕМА

Тенденции в развитието на търговските системи и онлайн платформите за управление на продажбите. Правни и технологични аспекти в търговските процеси.

Христо Николински

Управител на Етаргет България

ТЕМА

Синхронизация на телевизионна и онлайн реклама - как го правим и как може да се използва в ритейла.

Серги Сергиев

CEO, ShopUp

ТЕМА

Retail Big Data. Как използването на данни от сензори, складови програми и продажби могат да подобрят и оптимизират финансовите резулатите на всеки един търговски обект. Практически примери.

Христо Петров

Управител "Голдън вижън" ООД

ТЕМА

Счетоводни особености на дигиталните бизнеси. Какви са текущите изисквания за онлайн магазините и Наредба Н-18. В каква посока се очаква да бъдат следващите промени.

Димитър Терзиогло

PPC specialist в Netpeak

ТЕМА

Next Generation Facebook & Instagram Marketing for Retail

Наталия Стоянова

PPC specialist в Netpeak

ТЕМА

Автоматизация в PPC рекламата: Как да използваме потенциала на изкуствения интелект

Няма значение колко бавно се движиш, стига да не спираш. - Конфуций

Програма

ВремеТеми/Лектори
9.00 - 9.45 РЕГИСТРАЦИЯ
9.45 - 10.00 ОТКРИВАНЕ
10.00 - 10.30Brands Of The Future: Критичната връзка между BX, CX, UX и EX за изграждането на бранда./ Жечо Добрев/
10.30 - 11.30 Автоматизация в PPC рекламата: Как да използваме потенциала на изкуствения интелект. /Наталия Стоянова/
Next Generation Facebook & Instagram Marketing for Retail/Димитър Терзиогло/
Синхронизация на телевизионна и онлайн реклама - как го правим и как може да се използва в ритейла. /Христо Николински/
11.30-12.00 НЕТУЪРКИНГ
12.00-13.00Educational Marketing или как да използваме съдържанието, за да създаваме лоялни клиенти за дълъг период от време./Христо Атанасов/
ROI. How to optimize our advertising campaigns./Paul Squires/
Как изкуственият интелект помага на веригата на доставки. Как може с по-малко стока да продаваме повече./Влади Великов/
13.00-14.00 НЕТУЪРКИНГ
14.00-14.30 Тенденции в развитието на търговските системи и онлайн платформите за управление на продажбите. Правни и технологични аспекти в търговските процеси. /Виктор Павлов/
14.30-15.30Retail Big Data. Как използването на данни от сензори, складови програми и продажби могат да подобрят и оптимизират финансовите резулатите на всеки един търговски обект. Практически примери. /Серги Сергиев/
Анализ на потребителските предпочитания: Machine Learning алгоритъм за повишаване на ефективността на продажбите/Паско Пасков/
15.30-16.00 НЕТУЪРКИНГ
16.00-17.00 Счетоводни особености на дигиталните бизнеси. Какви са текущите изисквания за онлайн магазините и Наредба Н-18. В каква посока се очаква да бъдат следващите промени./Христо Петров/
Автоматизирани системи за самообслужване в търговски обект – ползите за бизнеса и потребителите./Петър Топалов/
17.00-17.30 НЕТУЪРКИНГ

Регистрирайте се за участие в 
Digital Summit

Участието във всяка една от конференциите е на стойност 50 лв. Регистрацията Ви запазва място в Premium зоната.

Посочените цени не включват ДДС.

Повече информация можете да получите след като се запознаете с Условията за участие.

Регистрация

Изберете конференция:
23.09.2019 г.
24.09.2019 г.
25.09.2019 г.
26.09.2019 г.
27.09.2019 г.
28.09.2019 г.
Запази premium място:

За контакти с нас

  • office@imgbulgaria.com
  • +359 899 949 565