Menu
bdw-slider-hotel

ЗАЛА 2 / Палата 10

 

Aко вашият бизнес е част от туристическата индустрия, то най-вероятно сте усетили как дигиталните технологии се отразяват на този бизнес. На конференцията ,,Digital Marketing Strategy for Hotels and Restaurants“ ще разгледаме различни дигитални канали и техники, които могат да изградят или разрушат вашата репутация – от онлайн резервациите и коментарите до социалните медии. Добрата новина е, че с правилната дигитална стратегия за вашия хотел или туристически бизнес, положителното въздействие от дигиталните технологии може да бъде достигнато лесно без да се прибягва до скъпи традиционни рекламни канали като вестници, списания, радио или листовки. Най-добрите лектори в тази сфера ще ни запознаят с най-новите тенденции и ще споделят ключа за своя успешен опит

Лектори

Росица Димитрова

Travel Blogger

ТЕМА

Маркетинг на съдържанието – BLOG и новини

Мартин Тотев

Основател на TravelSmart.bg

ТЕМА

С какво блоговете могат да помогнат на бизнеса в туризма

Иван Камбуров

CEO & OD manger Clientric

ТЕМА

Изкуството на продажбите през online дистрибуционни канали. 100% заетост гарантира ли печеливш бизнес?!

Зоран Михайлов

CTO, Clientric

ТЕМА

Защо Digital Signage и WiFi решенията са мощен инструмент за повече продажби в обектите на хотела и ресторанта?

Катя Тодорова

CMO & Managing Partner | Clientric

ТЕМА

Как чрез психология на убеждаването и брандинга да увеличим директните резервации в хотела?

Виктор Тодоров

Head of Business Development | Clientric

ТЕМА

Изкуството на продажбите през online дистрибуционни канали. 100% заетост гарантира ли печеливш бизнес?!

Радостина Райчева

Мениджър на раздел Хранене

ТЕМА

Дигиталната кухня - да пишеш вкусно за ястия

Димо Желев

Мениджър seeinside.bg hotelbox.bg

ТЕМА

360 градусова виртуална разходка. Как най-добре да позиционирате хотела и ресторанта си?

Велик Хазнатарлиев

Co-founder and Managing Director в Botcom

ТЕМА

Чатботът. Точното дигитално решение за вашия хотел или ресторант.

Дидо Григоров

Head of SEO в Serpact

ТЕМА

CTR & User Experience – Фундаменти на бъдещото SEO

Валерия Захариева

Търговски директор във Войском ЕАД

ТЕМА

SMS мобилен маркетинг за хотели и ресторанти

Румен Георгиев

Главен уеб разработчик в SEOMAX.

ТЕМА

Добри и лоши практики при изработката на сайт за хотели и ресторанти

Петър Дяксов

Управляващ съдружник и маркетинг директор на SEOMAX

ТЕМА

Маркетинг в социалните медии – Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest

Димитър Денев

Mениджър бизнес развитие в дигитална агенция SEOMAX

ТЕМА

Growth Hacking Strategies - дигитални маркетингови стратегии за пробивен пазарен растеж

Християна Петкова

Маркетинг мениджър в SEOMAX

ТЕМА

5 типа таргетирана реклама в Google, която ще напълни хотелските стаи и ресторанта

Николай Новодран

Project manager в Netpeak

ТЕМА

Как да привлечем рускоговорящи гости в своя хотел: най-успешните и печеливши практики.

Теодор Захариев

Ръководител SEO проекти в Студио Кипо

ТЕМА

Работещи SEO стратегии за хотели и ресторанти.

Борислав Арапчев

SEO Strategist at Serpact

ТЕМА

Употреба на видеозаписи за по-добър UX и продажби

Няма значение колко бавно се движиш, стига да не спираш. - Конфуций

Програма

ВремеТеми/Лектори
9.00 - 9.45 РЕГИСТРАЦИЯ
9.45 - 10.00 ОТКРИВАНЕ
10.00 - 10.30Growth Hacking Strategies - дигитални маркетингови стратегии за пробивен пазарен растеж/ Димитър Денев/
10.30 - 11.30Как чрез психология на убеждаването и брандинга да увеличим директните резервации в хотела?/Катя Тодорова/
Как да привлечем рускоговорящи гости в своя хотел: най-успешните и печеливши практики. / Николай Новодран/
5 типа таргетирана реклама в Google, която ще напълни хотелските стаи и ресторанта /Християна Петкова/
11.30-12.00 НЕТУЪРКИНГ
12.00-13.00Изкуството на продажбите през online дистрибуционни канали. 100% заетост гарантира ли печеливш бизнес?!/Виктор Тодоров, Иван Камбуров/
SMS мобилен маркетинг за хотели и ресторанти/ Валерия Захариева/
Защо Digital Signage и WiFi решенията са мощен инструмент за повече продажби в обектите на хотела и ресторанта?/Зоран Михайлов/
Добри и лоши практики при изработката на сайт за хотели и ресторанти /Румен Георгиев/
13.00-14.00 НЕТУЪРКИНГ
14.00-14.30Маркетинг във Facebook и Instagram за хотели и ресторанти /Петър Дяксов/
14.30-15.30Употреба на видеозаписи за по-добър UX и продажби/ Борислав Арапчев/
Работещи SEO стратегии за хотели и ресторанти. / Теодор Захариев/
Чатботът. Точното дигитално решение за вашия хотел или ресторант./Велик Хазнатарлиев/
15.30-16.00 НЕТУЪРКИНГ
16.00-17.00Дигиталната кухня - да пишеш вкусно за ястия./ Радостина Райчева/
360 градусова виртуална разходка. Как най-добре да позиционирате хотела и ресторанта си? /Димо Желев/
С какво блоговете могат да помогнат на бизнеса в туризма?/Мартин Тотев/
Маркетинг на съдържанието – BLOG и новини./Росица Димитрова/
17.00-17.30 НЕТУЪРКИНГ

Регистрирайте се за участие в 
Digital Summit

Участието във всяка една от конференциите е на стойност 50 лв. Регистрацията Ви запазва място в Premium зоната.

Посочените цени не включват ДДС.

Повече информация можете да получите след като се запознаете с Условията за участие.

Регистрация

Изберете конференция:
23.09.2019 г.
24.09.2019 г.
25.09.2019 г.
26.09.2019 г.
27.09.2019 г.
28.09.2019 г.
Запази premium място:

За контакти с нас

  • office@imgbulgaria.com
  • +359 899 949 565