Безспорно Ковид-19 оказва огромно влияние върху глобалното развитие на електронната търговия. Креативността и новаторството се превръщат в ключови за успеха в сферата на продажбите. Конкуренцията нараства с всеки изминал ден, а очакванията на потребителите се променят непрестанно. Кои ще са основните тенденции, оформящи електронната търговия през 2021 и как да бъдем успешни в пренаселеното дигитално пространство? – Ще откриете отговорите на тези въпроси, презентирани от водещи специалисти. Опитни лектори ще представят вижданията си и ще споделят полезни съвети относно успешното ангажиране на потребителите, технологиите и най-новите иновации в областта на електронната търговия.
Eng. | Ecosystems as a new era of e-commerce | Andrey Pavlenko – Ukraine |
Eng. | Building a Customer Personalization Strategy in 4 Steps | Nathaniel H Halsey– United States |