Menu
bdw-slider-smart-retail

We believe that retail’s brick-and-mortar spaces cultivate direct, meaningful and full relationships with customers. They help to differentiate brands, bring them to life in new ways, offer the ultimate brand experience, increase visibility and support other sales channels as part of an omnichannel system. Moreover, the retail environment shapes the lifestyle of people and contribute to people well-being.
As the lifestyle of people becomes more and more digital, businesses have no other choice than to follow. They need to combine traditional human interaction with a leading-edge experience design –getting the best from a blend of technology and people, based on insight-driven models.
Smart Retail 2020. Digital Solutions for more sales conference is supporting the customer-centric digital transformation of brick-and-mortar retailers with a focus on stimulating sales through the offline retail channel.

Lecturers

There are no lecturers

No matter how slow you move, as long as you do not stop. - Confucius

Program of the conference

ВремеТеми/Лектори
9.00 - 9.45 РЕГИСТРАЦИЯ
9.45 - 10.00 ОТКРИВАНЕ
10.00 - 10.30Brands Of The Future: Критичната връзка между BX, CX, UX и EX за изграждането на бранда./ Жечо Добрев/
10.30 - 11.30 Автоматизация в PPC рекламата: Как да използваме потенциала на изкуствения интелект. /Наталия Стоянова/
Next Generation Facebook & Instagram Marketing for Retail/Димитър Терзиогло/
Синхронизация на телевизионна и онлайн реклама - как го правим и как може да се използва в ритейла. /Христо Николински/
11.30-12.00 НЕТУЪРКИНГ
12.00-13.00Educational Marketing или как да използваме съдържанието, за да създаваме лоялни клиенти за дълъг период от време./Христо Атанасов/
ROI. How to optimize our advertising campaigns./Paul Squires/
Как изкуственият интелект помага на веригата на доставки. Как може с по-малко стока да продаваме повече./Влади Великов/
13.00-14.00 НЕТУЪРКИНГ
14.00-14.30 Тенденции в развитието на търговските системи и онлайн платформите за управление на продажбите. Правни и технологични аспекти в търговските процеси. /Виктор Павлов/
14.30-15.30Retail Big Data. Как използването на данни от сензори, складови програми и продажби могат да подобрят и оптимизират финансовите резулатите на всеки един търговски обект. Практически примери. /Серги Сергиев/
Анализ на потребителските предпочитания: Machine Learning алгоритъм за повишаване на ефективността на продажбите/Паско Пасков/
15.30-16.00 НЕТУЪРКИНГ
16.00-17.00 Счетоводни особености на дигиталните бизнеси. Какви са текущите изисквания за онлайн магазините и Наредба Н-18. В каква посока се очаква да бъдат следващите промени./Христо Петров/
Автоматизирани системи за самообслужване в търговски обект – ползите за бизнеса и потребителите./Петър Топалов/
17.00-17.30 НЕТУЪРКИНГ

Premium registration for Digital Summit

Participation in each of the conferences is worth 50 BGN. Registration keeps your seat in the Premium area.

 

Prices are exclusive of VAT

For more information read the Participation terms and conditions 

Registration

Select a conference:
23.09.2019 г.
24.09.2019 г.
25.09.2019 г.
26.09.2019 г.
27.09.2019 г.
28.09.2019 г.
Book a premium spot:

Contact us

  • office@imgbulgaria.com
  • +359 899 949 565