Menu
bdw-slider-b2b-fmcg

INDUSTRY 2020. DIGITAL TECHNOLOGIES FOR B2B AND FMCG INDUSTRY is a platform for exchange of thoughts, knowledge and communication between the partners, but also provides guidance that may help the entrepreneurs look into the future of the FMCG sector and allow making strategic decisions regarding the management of companies and their departments.
The B2B and FMCG sector faces a lot of challenges. Trade and production companies are in the period of extremely dynamic and fascinating digital and technological transformation which will affect their future. Those changes, which, one the one hand, are a huge challenge, but also an opportunity for development and getting closer to the con-sumer, will be discussed by the Conference guests.
The most important issues that will be raised during this year’s edition of the Conference include: consumer trends, labour market and automation, digital and technological transformation, natural environment and its protection, including the idea of circular economy, as well as cashless payments, Big Data analysis and offer personalisation, mobility and customer expe-rience, omnichannel and e-commerce solutions, ideas of high-speed retail and trade without borders, as well as fundamental issues regarding the strategies for development, sales, marketing or building a value chain.

Lecturers

There are no lecturers

No matter how slow you move, as long as you do not stop. - Confucius

Program of the conference

ВремеТеми/Лектори
9.00 - 9.45 РЕГИСТРАЦИЯ
9.45 - 10.00 ОТКРИВАНЕ
10.00 - 10.30 Дигиталната трансформация – бъдещето на вашия бизнес./Христо Христов/
10.30 - 11.30Дигитализацията в помощ на производството/Тодор Гигилев/
Digital Transformation - Hype or Must? Предизвикателствата и опасностите пред бизнеса по пътя на дигитализацията. Как да измерим колко сме дигитални?/Димитър Димитров/
Индустриален IoT: използване на интернет от нещата за решаване на реални бизнес проблеми./Бальо Динев/
11.30-12.00 НЕТУЪРКИНГ
12.00-13.00Автоматизация и дигитализация на процеса по подбор/ Николай Николов/
Интегрирани системи за автоматизация на дейностите свързани с управлението на заплатите и кадрите./Петър Топалов/
Системи за отчитане на ефективност и качество на дейностите - обективно оценяване на представянето на компанята и служителите й. /Пламен Пенков/
13.00-14.00 НЕТУЪРКИНГ
14.00-14.30 Силата на бранда. Как да създадем, изграждаме и използваме най-ценния актив на компанията?/Станимир Андонов/
14.30-15.30 Пазарна стойност на Бранда и стойност на потребителя. /Стойне Василев/
Социалните медии като елемент от изграждането на фирмен брандинг/Александър Георгиев/
Сигналите на силния Brand за Google./Никола Минков/
15.30-16.00 НЕТУЪРКИНГ
16.00-17.00Бизнес културата в дигиталната ера./Тодор Терзиев/
Персонализация в дигиталната комуникация и защо трябва да прилагаме в стратегията за своите брандове! Практически примери и успешни практики./Николай Йоргов /
17.00-17.30 НЕТУЪРКИНГ

Premium registration for Digital Summit

Participation in each of the conferences is worth 50 BGN. Registration keeps your seat in the Premium area.

 

Prices are exclusive of VAT

For more information read the Participation terms and conditions 

Registration

Select a conference:
23.09.2019 г.
24.09.2019 г.
25.09.2019 г.
26.09.2019 г.
27.09.2019 г.
28.09.2019 г.
Book a premium spot:

Contact us

  • office@imgbulgaria.com
  • +359 899 949 565